Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Veckorna flyger fram!

Kategori: Allmänt

Snart Jul!!! Men idag började min helg =)
Vi började dagen med ett besök på gymet såklart, såg ett bekant ansikte där och efter en stund när jag granskat honom inser jag att det för tusan är Peter Jihde!!!
Det är ju Idol i Luleå ikväll så han laddar väl för kvällen..eller dämpar ölångest efter gårdagen??

Åkte förbi Maxi oxå och köpte mer hårfärg, blev en rödbrun färg som förhoppnoingsvis täcker de ljusa skiftningarna som trätt fram efter några duschar!!



            

Syns säkert inte lika bra på bilderna som i verkligheten....
Tänkte fixa det ikväll och ha mys med tjejerna till Idol...
Hejar självklart på JAY SMITH!!!!

                        

Imorgon ska vi på Barnkalas i Smedsbyn hos Nova som fyller 4år =)
Söndag e fullbokad med farsdagsfirande, besök hos kära Anna & Emilia och till sist Bio med barnen =)
Som dom har längtat!!!
Sen är jag pank och nästa vecka blir inte lika spännande...jobb, jobb, jobb och besikta bilen hujja, hoppas den går igenom!!!

Visar en bild på tjejerna/häxorna från Halloween helgen =)



///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: