Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Veckan slut....

Kategori: Allmänt

Usch vad fort veckorna går, denna sprang bara iväg och sen var det söndag!
Igår var det fullt upp....
Packade ombyteskläder, tog med mej barnen och åkte till gymet för att möta upp Anna & Emilia =)
Duschade på gymet och sen gick vi på stan och åt lunch, köpte ett par nya leggings från Gina och en vintermössa åt Natalie från HM.

På kvällen bjöd jag Nina och Elin på Tacos, skrattade åt barnen som lånade våra kläder och lkollade en film, Julia somnade i min famn och Natalie fick ont i magen för hon ätit för mycket godis ;)
Riktigt kul dag med barn och sällskap =)


Gillar Jullans min!!!

Idag blev det gymet och sedan har vi varit hemma, städat och julpyntat till barnens förtjusning =)
Usch vad jag kommer sakna barnen när dom åker imorgon....=(

Nu ska jag se lite tv innnan sängen.

///M




Kommentarer


Kommentera inlägget här: