Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Veckoslut...

Kategori: Allmänt

Ja nu jäklar e snart veckan över och snart får jag hämta tillbaka mina ögonstenar =) =)

Bio i onsdags...filmen var helt okej, en intressant film, ingen action, familjedrama och en jävligt oväntat slut!!!
Filmen var 2h men jag kände inte någon gång att jag började bli less och ville att den skulle ta slut...kanske huvudrollsinnehavaren hade ett finger med i spelet där ;)

                    

                     

Unnade mej även popcorn till filmen och några chokladbitar ;)

Torsdag var det gymet på morron, 30min på crossen sen triceps.
Jobbade till 20.00, fick sluta tidigare så jag hann hem till Vampire Diaries...hahaha dessa vampyrer, och på lördag har även New Moon hyrpremiär YES!!!

Idag var det uppstigning kl 8.00 käkade frukost och gjorde mej klar för gymet.
Dagens pass gick verkligen super...värmde upp 10min på crossen, körde sen ett kombinerat axel & biceps-pass...helt slut sen, men inte räckte det haha...var ju tvungen att genomföra min planerade löpning oxå....så jag avslutade passet med 30min intensiv löpning på bandet.
Sista 10min körde jag intervaller och fick upp pulsen till max :P
Killen hämtade mej när jag var klar....halvvägs hem fick han slå på fläktarna på fullt och tvinga mej stänga jackan för hela bilen immade igen hahahah.....jag var lite svettig =)

Nu har jag duchat och ätit lunch...



Man tar vad som finns hemma...måste handla innan barnen kommer, har inte hunnit med det ännu!

Ska snart göra mej klar för jobb   13.45-20.00, blir väl att kolla på Lets Dance när jag kommer hem sen, dock inte lika mysigt som när barnen e här och har fredagsmys med mej i soffan =(

Ha en bra dag!
///M

Kommentarer

  • Tess säger:

    Oj var min MAN med i filmen;-)

    2010-03-19 | 14:25:01
    Bloggadress: http://tessanstromback.blogg.se/
  • Madde säger:

    Hahaha kan nog upplysa dej om att du inte får ha din MAN ifred...vi är fler som vill ha han :P

    2010-03-19 | 20:28:29

Kommentera inlägget här: