Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Väntar in jobbet....

Kategori: Allmänt

Igår blev det Tennis på morron, hem och fixa sej i ordning för att sen äta lunch på stan med Jessi.
Kan ju erkänna att när jag kom hem från Tennisen så körde jag fast med bilen när jag skulle parkera...Snön fick sej en rejäl förbannelse och jag var arg som ett bi innan jag insåg att det inte hjälpte mej lös haha...
Fram med spaden och börja skotta...skottade även grannens P-plats när jag ändå höll på =)
Sen var det bara parkera och när jag kom in ser jag den där jäkla traktorn komma och skotta parkeringen...vart fan var han när jag körde fast?!!!

Fyndade en sjal på Indiska igår...20% så den blev billig =)



Idag har jag hunnit med gymet på morron 35min löpning och sen fick magen sej en omgång!
Hämtade Crosstrainern som vi hyrt fram till sommaren så nu blir det morgoncardio, kan inte heller skylla på dåligt väder längre :P



Sitter just nu och väntar på att åka till jobbet...det jobbiga med att börja sent är att man hinner bli seg och trött innan man börjar, tur att man inte jobbar så många timmar!!
När jag kommer hem blir det förhoppningsvis Greys Anatomy om inte killen hittat nåt extremt intressant på den hatade kanalen "Discovery Channel" :P

///M

Kommentarer

  • mia säger:

    Vilken fin sjal! Har en likadan. ;) måste bara fråga vart du har hyrt crosstrainern? hade också velat hyra en? :)

    2010-03-03 | 19:41:39
    Bloggadress: http://mida.blogg.se/
  • NIna säger:

    mmh maste saga att sjalen var himla fin for jag har namligen OCKSA en likadan, haha!;)... Fortsatt att uppdatera ofta sa jag vet vad ni pysslar med dar hemma... saknar er PUSS, KUSS & BESITOOOS!

    2010-03-04 | 09:56:29

Kommentera inlägget här: