Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Strömlöst!!

Kategori: Allmänt

Lämnade Julia på dagis imorse vid 8...hann till Rutvik då jag ser att hennes bilstol är kvar i bilen!!!
H-vete det var bara att vända om till Persön igen och lämna den, hann precis till jobbet i tid!!
Så går det när man är trött på morron =)

Efter första rasten så öppnade jag en kassa och hann ta 2 kunder när hela butiken blev svart!!!
Allt dog verkligen, kassorna, lyset, telefonerna, frysar och kylar!!
Ingen fattade nåt haha...tydligen hade dom grävt av en kabel så hela våran sida på Storheden dog, Onoff, Rusta, Cervera och Jula...tror även Biltema blev utan ström!!
Så det var bara att be kunderna lämna butiken tills strömmen kom tillbaka.
Blev lite jobb för oss då vi fick tömma alla kundvagnar.
Strömmen kom tillbaka efter 35min men det tog närmare en timme innan alla kassor var igång och vi kunde släppa in kunderna i butiken igen.
Tänt vad man är beroende av El  =)

När jag slutat åkte jag till gymet och shit vad folk det var där!!!
Skyndade mej att ta det sista lediga löpbandet!!!
35min löpning i intervaller och sedan Triceps, baksida axlar och rygg fick det bli idag...kommer ha grym träningsvärk imorgon för det var ett tag sen jag sprang på bandet, har mest kört på crosstrainern =)
Men nu blir det löpning igen och det gillar jag!!
Längtar tills det blir vår så man kan börja springa ute!!



Måste börja träna inför Vårruset i år oxå =)



Tur det är nån månad kvar!!

Nu ska jag bara ta det lugnt och kolla tv, imorgon ska jag spela Tennis med Jessi på morron och sedan blir det att ta en fika på stan tillsammans, skönt att va ledig =)

Ha en bra kväll!
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: