Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Ny vecka igen....

Kategori: Allmänt

Ja igår lämnade jag mina sötnosar på dagis och sen åkte dom till sin pappa...nu blir det tomt här en vecka =(

Var ledig igår så jag hade lite möten att gå på och avslutade med att åka till gymet =)
Hara haft lite ont i benhinnorna sen jag började springa så jag körde crossen förra veckan, men igår blev det löpning igen...5km och det var riktigt skönt!!
Körde några övningar bröst oxå men det var så j*vla mycket folk så jag fick vänta på alla maskiner och sånt e aldrig kul!!

Imorse ställde jag klockan på 7.00 och efter lite snooz klev jag upp och ställde mej på crosstrainern här hemma, 20 min orkade jag innan hela jag var sjöblöt...inte riktigt samma luftkonditionering här som på gymet =)

                               

Har tagit ledigt från jobbet idag för jag och Jessi ska på en försäkringskurs på Handels idag 9.30-16.00 =)
Packar med mej träningskläderna och åker till gymet när kursen e klar.

Ha en bra dag!
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: