Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Mys-söndag

Kategori: Allmänt

Helgen var äntligen över och den avslutades med hyrfilm och lite godis =)
Tänkte hyra 2012 men den var uthyrd så vi hyrde NEW MOON istället...lovely!!!

             

Jag klagade verkligen inte och jag har suttit klistrad framför filmen i 2h...;)

Vad har hänt i helgen då?
Jobbade till 21.25 igår, stod på crossen 20min innan jag duschade och hoppade i säng.
7.00 klev jag upp imorse och åkte mot jobbet en timme senare...
Riktigt spännande helg va?!
Nåja det är nödvändigt för att få en lön man kan leva på!

Imorgon är jag ledig...men fullt upp i alla fall som vanligt!

- Gymet på morron
- Handla
- Kolla presenter åt Jullan
- Möte på jobbet
- Hämta barnen

Sen blir det myskväll med tjejerna, gud vad jag saknat dom!


///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: