Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Kursdag

Kategori: Allmänt

Klev upp 6.15 imorse, ställde mej 20min på crosstrainern innan jag och barnen åt frukost.
Gjorde mej sen klar för att plocka upp 2 tjejer från jobbet och åka mot Boden.

Fack-kurs har vi varit på idag...steg1



Intressant kurs även om det inte riktigt kommer igång förrens i steg2 som vi ska gå i oktober.
Vi fick prata om vad det innebär att vara facklig representant på arbetet, 2 grupparbeten, en massa papper, fika-pauser och en hemläxa....15.30 var vi klar för dagen.

Nu sitter jag i soffan och väntar på att äggen ska bli klara så jag får mej kvällsfika =)
TV-kväll är det oxå med Desperate Houswifes och Cougar Town....nice!!

Imorgon blir det jobb till 13 sen en säkerhetsutbildning på jobbet till 16.....

Ha en bra kväll!
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: