Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Favvo!!!

Kategori: Allmänt



Denna är helt klart godast ur sortimentet, fast jag kan väl erkänna att när jag väl hittat nåt jag gillar är jag feg att köpa nån ny sort med risk för att den inte är god =)

Kom just hem från jobb och hämtning av barn på dagis.
Dricker kaffe och ska börja med middag snart....

Tog en vilodag från gymet idag, har tränat sen i söndags och ska träna tors, fre, lör så jag hade nog inget val....vila är ju oxå viktigt =)
Känns i benen och kroppen att jag börjat om med löpningen men det bästa är att motivationen är tillbaka, nu ser jag fram emot att åka till gymet igen =)

Ikväll ska jag hämta mina föräldrar på flyget, dom kommer hem från Thailand och kommer vara sjukt bruna och snygga? :P
Tänkte låta Natalie följa med om hon orkar vara vaken till 22 ikväll, hon tycker det är så kul att få följa med mamma ensam ibland och hon börjar ju bli ganska stor, snart börjar hon skolan oxå...ojoj vad tiden går!!




///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: