Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Semesterlängtan!!

Kategori: Allmänt

Tycker det går sakta nu när semstern närmar sig, har sena perioden och den börjar först V30  lääänge dit...=(
Men jag får trösta mej med att det förhoppningsvis är varmt och soligt då!!

Igår åkte jag och barnen till stan för att möta upp Anna & Emilia, barnen lekte i stadsparken och sen gick vi till Smedjan för en fikapaus.
Jättekul att få göra något roligt på en Söndag som annars suger!!
Natalie fick feber igårkväll och får vara hemma idag, deras pappa kommer och hämtar henne på en stund så jag hinner till jobbet. Hon är mycket piggare idag så jag hoppas det var tillfälligt.

Nu ska jag äta klart min lunch som består av omelett och en burk makrill, bra med proteiner där ;)

Ha en bra dag!
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: