Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Midsommar

Kategori: Allmänt

Började dagen med en löptur igår, riktigt varmt och skönt väder redan på morron!!
Sedan packade vi väskorna och åkte först till Björksgatan för lite sol, lunch och invänta Nina som jobbade till 13.





När Nina kommit hem och även kusin Elin kommit så packade vi in oss i min bil och åkte till Bensbyn, mina föräldrar har stuga där =)
Varmt som tusan, barnen + Nina och Elin tyckte att dom skulle bada i havet...

Jullan =)





Jag kände på vattnet och var INTE badsugen!!! Brrrrrr
Nina, Elin och Natalie badade en snabbis...Julia skrek när vi sänkte ner henne i vattnet och sa att det var JÄTTEKALLT!!!!!
Tror jag väntar ett tag till innan det blir dopp :P

Sill, paj, grillat och massa god sallad till middag senare, hemmagjord glass hann vi oxå med innan det var dags att åka till Björks igen för att dricka lite vin, surra med Nina & Elin, chips, godis och sen övernattning =)
Riktigt kul dag...lugnt och skönt och mycket MYGG men det är väl så på midsommar =)

 Gin hittade vi ;)

Idag åkte vi hemåt vid lunch, väckte upp killen och åkte till Tivolit med barnen som är utanför Coop Arena =)
Åkte virvelvinden med Natalie och fy fan...börjar man bli gammal eller?! Fy vad yr i skallen jag blev och illamående...bad till gud att den skulle sluta snart för kallsvettningarna och illamåendet blev bara värre för varje snurr usch!! Vinglade sen av karusellen och funderade hur man kunnat åka den hundra gånger för några år sedan och dessutom onykter vid flera tillfällen utan att spy!!!!?
Nä pariserhjulet e min nya favvo hahaha....


Hatar sockervadd men barnen håller inte med! =)





Åkte sedan och hälsade på några kompisar i Antnäs där vi grattade deras ena tjej som fyllt 2 år =)
Kaffe och glass på deras mega altan men sen kom regn och vi fick gå in =(
På väg hem vägrade jag äta MAX mat så jag smet istället in på Maxi för att handla grejer till Tacos...MYCKET godare!!!



Taco koma är jag i ännu och när barnen somnat ska jag kolla om det nåt kul på tv och äta mina cashewnötter ;)
Morgondagen är halvt planerad....tänkte åka till gymet på morron men kom på att deras sommartiden inte tillåter det...dom öppnar först 16 så jag får väl ta en springtur på morron istället...kan behövas efter denna helg!!!!
Barnen ville cykla om det är bra väder och middag tror jag vi blir bjudna på i killens stuga =)

Trevlig kväll =)
///M



Kommentarer


Kommentera inlägget här: