Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Kvällstur...

Kategori: Allmänt

Har varit på Idèkonferens via Handels idag, ganska intressant att lyssna, fick komma med synpunkter och ideer till deras verksamhet bl.a hur man ska värva fler medlemmar i dagens blåa regering!
Lite politikprat med en anställd på Sunderby Folkhögskola blev det, tyvärr e jag inte så insatt men nu inför valet måste man ju lyssna och ha lite koll i alla fall =)
Smet därifrån halv fyra då jag ville skynda mej till Persön och hämta mina älsklingar!!!



Natalie hade saknat mej massor...fröken sa att hon frågat sen tidigt på morron när mamma kommer? Frågat vad klockan var och ville att dagen skulle gå fort =)

Nu sover dom och jag passade på att ta en löptur....tanken var ett kortare tur på ca 25min men när jag fick håll och inte kunde springa klart första varvet så tjurade jag ihop och när det släppte sprang jag ytterligare ett varv, plus ett halvt varv intervaller....totalt blev det 60min hehe..ooops ;)
Så jäkla skönt att komma hem och hoppa in i duschen sen!!

Imorgon jobbar jag 11-16.30
Godkväll!
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: