Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Ny vecka

Kategori: Allmänt

Kvällen gick förvånansvärt snabbt igår på jobbet!!
Brukar alltid vara segt söndagar men Anna kikade förbi i KC och surrade med mej, tiden flög iväg!!

Imorse var jag lite smart och ställde klockan för att inte sova bort hela dagen.
Såg att det var sol ute och plusgrader, hoppade snabbt i klädera och tog en 45min prommis =)
HÄRLIGT!!!!!

                               

Resten av dagen spenderade jag med dammsugare och trasor....ville städa innan barnen kom så man slipper börja med det =)
Hämtade tjejerna vi 15 och åkte till Maxi för att handla lite mat för veckan, tömde mitt konto nu så jag får hålla ut till på tors då stämplingen kommer.
Har planer för mej och Natalie på lördag, vill hitta på nåt kul med henne så jag tänkte att vi ska gå på stan, äta på Max, handla lite godis och se en bio =)
Hon verkar då helt lyrisk över det hihi.....

På torsdag blir det nog att gå på stan och ta en fika med Anna...utan barn ;)
Det var riktigt längesen vi hittade på något så det ser jag fram emot!!
Kort vecka på jobbet...9.30-14.00 Tis & Ons Ledig Torsdag 9.15-14.30 Fredag sen LEDIG hela helgen plus Måndag!!!

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: