Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Mysmorgon

Kategori: Allmänt



Barnen har ätit frukost framför tvn här i V-rummet och nu har dom fått godisskålen, vart kvar lite sen igår när dom åt och jag lovade att dom skulle få äta upp dom =)

Själv hade jag lite planer igår på att åka till gymet nu på morron...men motivationen fanns inte riktigt där när jag vaknade, kollade ut och det vräker ner snö ute plus att jag inte ätit speciellt bra dessa dagar så har inte så mycket ork!
Har inte tränat på 1,5 vecka nu men det har inte hunnits med tyvärr!
Veckan som kommer får vi se hur det blir, ska i alla fall ringa och boka en tid på VC för ett samtal och jag hoppas på en remiss till XX där vet jag att den hjälp jag behöver finns =)

Nu ska vi mysa vidare denna söndag =)

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: