Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Händer inte så mycket...

Kategori: Allmänt

Har varit upptagen med jobb och har inte haft ork att skriva här när man kommit hem på kvällarna.

Bytte ett pass på jobbet så jag jobbar måndag istället för onsdag.
Bokade ju en tid på Presenta & Har på onsdag morgon för att ta ut slingorna dom stoppade i....trodde ju att den salong som satt i dom tog ut dom gratis, men det gjorde dom minsann inte om jag inte skulle göra nån annan behandling samtidigt!!!
Så det skulle bli en kostnad på 200-300kr för att ta ut 18 slingor som kostade 900 att sätta in!!!
Funderar på att ta ut dom själv el be nån hjälpa mej i alla fall...en tjej på jobbet tipsade mej om hur man kan göra ;)

På måndag hämtar jag tjejerna äntligen =) Blir att storhandla då så vi har mat i veckan!!

Nu måste jag sova...ska upp 7.30 imorgon!

Godnatt
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: