Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Godmorgon

Kategori: Allmänt



Julia vaknade 7 imorse så jag klev upp och slog på tvn åt henne, 8 kom Natalie och var hungrig så jag bad dom gå och ta Risifrutti och äta i V-rummet...själv låg jag kvar till 9 innan jag var tvungen att kliva upp.
I vardagsrummet sjöng barnen julsånger som aldrig förr haha....
Dricker nu kaffe och försöker piggna till =)



Har drömt så obehagliga drömmar inatt!
Drömde bl.a att jag hade lastat ut barnen ur bilen och bilen rullade iväg för mej, fick då jaga bilen nerför en gata och när jag väl satt mej i den så funkade inte bromsarna!!
Panik!!! Plus att jag ser barnen springa efter mej nerför gatan och det kommer en massa bilar....hade en hög puls när jag vaknade kan jag lova!!!
Drömde även att vi var ute och cyklade på en gata med massa folk och när jag vänder mej om är barnen borta...blev jättearg på mej själv för att jag inte hållit koll på dom och ett evigt letande började....undra vad alla drömmar betyder egentligen??

Nåja ska slöa på ett tag till innan jag ska duscha och göra mej klar för stan =)

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: