Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Godkväll

Kategori: Allmänt

Äntligen fredag och äntligen helg =)
Fick ett mess idag att mina glasögon kommit, fan vad fort det gick!!
Glad blev jag och messade killen att dom kommit och att jag skulle hämta dom imorgon =)
När jag kommer hem lurade han mej in i köket med händerna för ögonen, när han tar bort händerna så ligger mina glasögon framför mej!!!
Han hade varit gullig och hämtat ut dom åt mej redan, gissa om jag blev glad!!! =)





Har haft fredagsmys med barnen och kollat Lets Dance =)

På måndag fick jag en tid på VC för ett samtal, ska bli intressant att höra vad dom säger och vad KBT går ut på, mer om det när jag varit där =)
Har varit på toppenhumör hela veckan och det beror nog mycket på att jag gett mej fan på att det ska bli en ändring på allt!
Känns som att jag e på rätt väg i alla fall =)

Nu ska jag se tv och ta det lugnt resten av kvällen, har ätit upp barnens chips som blev kvar och ska fixa lite Te strax =)

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: