Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Enkel lösning....

Kategori: Allmänt

På en jobbig jävla huvudvärk som jag haft sen i tisdags!!!
Har varit på föräldramöte på barnens dagis ikväll och där gick det upp ett ljus för mej haha
Det obligatoriska kaffet som serverades var lösningen =)
Huvudvärken försvann efter andra koppen, inte så konstigt att jag haft huvudvärk då jag inte druckit kaffe sen....hmm...i TISDAGS!!!
Har bara klunkat en massa Te för jag tänkte låta magen vila från kaffe, men inte så smart att helt strypa koffeinet för en "kaffenarkoman" ;)

Kom hem till två supersöta men sovande tjejer =)

                

Imorgon blir det jobb 10.30-18.30 sen är det HELG =)
På lördag ska barnen få sova hos mommo & moffa för jag ska på fest i Smedsbyn...det var inte igår som jag var på fest!! Hoppas på en kul kväll i alla fall, chaffis blir nog min kära kusin, för jag vill nog hem och sova i min egen säng :P

Nu ska jag dricka mitt Te och kolla på 6an...American Pie - The Wedding

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: