Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Julen 2010

Kategori: Allmänt

Vi var på Björks hos mina föräldrar, hela familjen samlad....lite trångt men vi klämde ihop oss =)


Barnen fixar mimosasallad =)

                          



                              
                              Tomten kom tillslut!!


Lite motvilligt kramade Julia i alla fall tomten ;)

                     



                      
                        Natalie fick nya fina skridskor =) Oj vad glad hon blev!!!


En runda TP avslutade kvällen...=)

Så efter julen blev Julia sjuk tätt följt av mej.....
Åkte till VC på måndag, jag hade hög feber och häll på att svimma hos doktorn, fick lägga mej på sängen med fötterna upp fast det var Julia som var patient!!
Halsfluss blev Julias diagnos och en 10dgr penicillinkur....hon var inte så nöjd med det tyvärr!!



Jag är fortfarande dålig men ingen feber idag i alla fall, blir hemma från jobbet imorgon oxå så vi får se hur kul min nyårsafton blir =(

Har laddat upp med Pepsi inför denna kväll och tänkte se på Victoria´s secret fashion show, kanske blir lite mer deppig av att se på dom där jävla perfekta brudarna...eller inspirerad?!
Dessa sjukdagar har ju gjort sitt på vågen i alla fall...mat har inte vart att tänka på!

Nu ska jag kolla klart på Mrs Doubtfire....så jäkla kul film!! =)

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: