Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Veckans träning...

Kategori: Allmänt

Måndag  Promenad 50min FF
              Styrketräning 45min + 22min Cardio
              Powerwalk 45min

Tisdag    Löpning 50min FF

Onsdag  Promenad 60min FF
              Styrketräning 45min + 30min cardio

Torsdag Promenad 60min FF
              Styrketräning 60min

Fredag   Promenad 65min FF
              Styrketräning 45min + 25min cardio

Lördag  Promenad 60min FF
             Styrketräning 60min

Söndag Promenad efter jobbet idag på ca 60min

Veckan som kommer blir inte nå mindre träning heller då vi startar våran stegtävling på jobbet via Tappa.se
då åker våran nya stegräknare på och allt man gör räknas, när du inte kan använda stegräknaren finns en omvandlingstabell för olika aktiviteter =)
Kommer bli skitkul då vi är många lag på jobbet!!!


          
                                                      
                                                        Gårdagens steg =) hade den inte på gymet dock!

Nu ska jag fixa matlåda till jobbet, börjar 8.30!!

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: