Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Sura miner...

Kategori: Allmänt

Från mej enligt mina barn idag hihi...Jag var lite irriterad när vi kom hem från gymet så Natalie gjorde lite miner som hon tyckte påminde om mej....sura miner!! hahaha Sötunge!

Såklart lagom till våran stegtävling på jobbet så har jag fått nån inflammation i benhinnan på högerbenet!!
Vilket gör att jag inte kan gå speciellt mycket och än mindre jogga!!!
Crosstrainern och gymet är min räddning tills det är bättre.
Har ikväll smort med liniment och hoppas på det bästa!!!



Nu ska jag gå och lägga mej så jag orkar upp imorgon...Jullan vaknade 05.15 imorse och ville se på tv, jag studsade såklart upp utan att kolla på klockan...skulle ha bett henne gå och vila en stund till istället!!

Godnatt!
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: