Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Småfynd...

Kategori: Allmänt

Hittade nya skor åt barnen på Stadium, självklart åkte dom på deras små fötter så fort vi betalat hihi....



Svarta åt Natalie och vita till Julia, 99kr och 129kr i princip gratis enligt mej!!!

Själv var jag på jakt efter nya solbrillor så mina e gamla och väääldigt slitna/repiga!!!
Är himla petig på glasögon då de flesta är för stora för mitt ansikte eller för breda....
Hittade inte ett enda par som passade på stan...men när vi kom till Ica Maxi kollade jag snabbt igenom deras och såklart hittade jag ett par som var helt perfekt i min smak =) =)



Bruna pilotisar =)



En stor påse lösviktsgodis och en film väntar på mej när barnen somnat....gud så skönt de ska bli!!!

Nu e dom i badet och leker för fullt, ska ta upp dom snart så inte fingrarna blir som russin ;)
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: