Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Denna vecka....

Kategori: Allmänt

Blev inte riktigt som jag tänkt mej med träningen...men när jag kollar i kalendern så har jag ändå fått ihop en hel del träning trots att jag inte varit på gymet!!

Måndag : Vila
Tisdag :  Vila
Onsdag : Crosstrainer 20min FF + Mage
Torsdag : Crosstrainer 20min FF, Crosstrainer 27min på kvällen
Fredag : Promenad 50min FF, Crosstrainer 15min på kvällen + träning m hantlar
Lördag : Crosstrainer 30min på kvällen
Söndag: Löpning 50min FF, Crosstrainer 20min på kvällen

FF = Före Frukost

Sammanlagt har jag fått ihop 232min Cardio ( 3h & 52min ) ME LIKE!!!

Har ju även lagt om kosten sen 4v tillbaka och resultaten har börjat komma nu =)
MEN jag har lärt mej av mina misstag och denna gång är jag inte lika besatt av att GÅ NER i vikt utan gör detta för att jag mår bra, tycker det är kul och har detta som ett intresse.

Till veckan är jag ledig vilket betyder att det blir en hel del träning, barnen älskar ju att följa till gymet och leka i lekrummet =)

                  

Nu blir det att gå och sova....tog på mej att vara chaffis åt killen som är ut med jobbet ikväll, hoppas bara jag vaknar när han ringer!!!

///M



Kommentarer


Kommentera inlägget här: