Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Busfrön

Kategori: Allmänt



Jag förstår inte hur Natalie har orkat med denna dag!!
Klockan 10 kom hennes kompis och hämtade henne för att åka till Leos Lekland, klockan 12 kom jag och Julia dit, mötte upp Anna och Emilia där, Natalies kompis med familj åkte då hem. Barnen har sprungit omkring som galningar, jag och Anna gav upp efter en stund och tog ett bord istället ;)
Vi åkte därifrån runt 16...vilket innebär att Natalie hade varit där i 6 timmar!!!
Herregud, tänkt att barn aldrig lessnar =)

Vi åkte sen allihop till Maxi för att handla lördagsgodis...plockade faktiskt en egen påse denna gång som jag nu äter för fullt hihi...
Julia somnade i min famn redan 19 och Natalie har just gått och kagt sej så nu är det mamma-tajm med godis och filmen på 4an som börjar snart " Djävulen Bär Prada"

Imorgon blir det gymet på morron och sen hoppas vi på uppehåll så vi kan åka och grilla lite korv ute igen!

///M

Kommentarer

  • ME&MY säger:

    Gör ni inget annat än att grilla & åka på lekland? =)



    sv: Tusen tack!

    2010-04-11 | 09:06:21
    Bloggadress: http://desbarrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: