Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Äntligen sooool

Kategori: Allmänt

Vaknade av strålande solsken ute...finns det nåt bättre?
Man piggnar till direkt och tom mitt dåliga morgonhumör märks knappt av...:P

Vi åkte till gymet när dom öppnade, eller vi hängde på låset klockan 10 =)
Det är minst folk då och man kan träna utan att vänta på alla maskiner och draggrejer!
Blev ett BRA Bic/Tric- pass och jag hoppas det kommer kännas i mina små armar imorgon!!!

Lunch blev bestämt att vi skulle äta ute, barnen ville åka skidor så vi åkte iväg en sväng.





Måste säga att min mobil tar jävligt fina bilder ibland =)
Kameran lyckas jag alltid glömma men mobilen e ju alltid med, tummen upp för det!



Hade tänkt skjutsa barnen på dagis imorgon men jag struntar i det, dom får va hemma med mej istället, jag är ju ledig och deras pappa får hämta dom när han slutat istället =)
Hörde att de skulle var fint väder imorgon oxå....NICE!!!

Bye
///M

Kommentarer

  • Victoria säger:

    Såå söta trollungarna är, å stora har dom blivit!! Ta hand om dej gumman kram

    2010-04-17 | 17:22:42

Kommentera inlägget här: