Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Vardagen e i full gång =)

Kategori: Allmänt

Nu är dagarna upprutade igen som det var innan sommaren....
Vakna, skjutsa barn på dagis, jobba, hämta barn på dagis, göra middag, träna, kvällsfika, lägga barn, kolla lite tv och sedan sova....
Men jag gillar det =)

Kilade in på Presenta och Här idag innan gymet för att kolla vilken färg jag ville ha på mina extensions....det blev rödbruna och svarta, så på måndag kl 9 ska jag sätta fast dom!
Första gången någonsin jag har extensions så det ska bli spännande, har ju rätt långt hår redan så detta blir mest för färg och utfyllnad =)

Rygg och Mage på gymet idag...=)
Måste fixa lite kondition oxå snart, känner att jag saknar det nu, vill springa bort lite energi ;)
Imorgon blir det ett Benpass!
Kosten funkar ännu, kör min drinkar varje dag plus ett mål mat....
Men nog är det tungt innan man vänjer sej, man är inte hungrig men sugen på att tugga hela tiden...har nog avverkat en vanlig svenssons årsförbrukning av tuggummin på en vecka!!!
Längtar efter mitt mål MAT varje dag.....dock inga kolisar, bara protein, idag blev det ½kg kyckling och lite keso...;)

Är lite dålig på att ta bilder har jag märkt!!! Ska fixa det, nu när barnen är här e det ju perfekt med foto-objekt hihi....

Lägger in en Spanien bild istället =)

Jag och Syster Emmy =)

Godnatt!!
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: