Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Tog mej upp till sist =)

Kategori: Allmänt

Började städa här hemma när jag kom hem igår...fixade all tvätt, plockade saker överallt, städade barnens rum och diskade...kom mej inte i säng förrens efter 00  =)
Men så e jag...kan inte bara gå och lägga mej när jag jobbat kväll, det har jag inte ro till!!
Medans jag städade hitta jag nåt under diskbänken...nån som har ett "litet" beroende kanske??
En liten samling av dyrgripar som man kan pantsätta ;)
 Inte mina!!
Nåja när matkasssan börjar sina finns det ju alltid att ta av haha....och jag lovar att det fylls på i skåpet för varje dag =)

Såg trailern till New Moon igår på MTV vma....nu har man lite att se fram emot i höst, tror den hade premiär 21 Nov här i Sverige....så biljetterna är snart bokade ;)


Har snart läst ut sista boken men segar lite såhär på slutet hihi...en tjej på jobbet vill ha den efter mej så jag måste väl avsluta den snart.....hmmm

Åker bort ikväll och är hemma igen på söndag kväll efter jobbet.
Ha en trevlig lördag och tänk inte på mej som måste jobba =)

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: