Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Middag på Allstar =)

Kategori: Allmänt

Packade in barnen i bilen och åkte till gymet imorse =)
30min på crosstrainern, 2 övningar axlar och 1 övning vader fick jag ihop...gick riktigt bra och värken i armarna är mycket bättre, kunde räta på högerarmen för första gången denna vecka!!!
Vilodag imorgon och sen gymet igen på måndag, känns så jäkla skönt att komma igång igen!!!

Hälsade på Tess i Smedsbyn och barnen har lekt med Nova hela dagen!

Kusin Elin kom förbi vid 17 så jag lagade middag åt henne och barnen, själv skulle jag iväg på födelsedagsmiddag för Jessi på Allstar =)
Vi blev 8 tjejer...alla från Ica Maxi haha....hade skit-trevligt och det var kul att surra med alla utanför Maxis väggar!
Vi hade samlat ihop till ett presentkort på "Presenta & här" åt henne =)
Självklart glömde jag kameran hemma..grrrr
Körde hem igen vid 23 och nu sitter jag här och trycker chips och dricker cola zero...fan vad nyttigt!! haha...ätardag och imorgon är allt som vanligt igen =)


En strand vi hittade på väg hem från Marbella....Superfint och hade vi inte haft bråttom tillbaka så hade vi tagit ett dopp!!!!


Nä nu blir det snart sängen!
Godnatt
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: