Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Kallt som fan!!!!

Kategori: Allmänt

Huvva vilken kyla man möttes av imorse!!!
Tog mej en morgonpromenad idag på 55min....hade dock inte räknat med att 2 plusgrader kunde kännas så jäkla kallt!!!!! Tur att jag hade vantarna med mej!

Idag väntar jobb...12.30-21.05, långt pass såhär efter 2 lediga dagar!!
Nåja det kommer säkert gå bra =)

Sprang ju på stan  igår och "råkade" hitta mej ett par stövlar som följde med hem, precis ett sånt par jag velat ha, utan klack och supersköna att gå i!!!!



Sitter i soffan nu med filten över skallen och försöker tina upp....går fan inte!!!
Man e liksom inte beredd på att det ska bli såhär kallt på en gång, det e inte normalt ;)
SOMMAR...JA TACK!!!!
Mina föräldrar åkte till Cypern igår......inte alls avis, speciellt när det regnade och blåste höststormar ute!!!!
Slut på gnället nu =)

Försökte fota lite bilder på håret men det var inte så lätt när man inte hade hjälp!!
Här kommer några i alla fall....



Ha en bra dag!!
///M

Kommentarer

  • Hmmm säger:

    Nya skor o nya slingor ... En helt ny brud då alltså..hehe...

    2009-10-01 | 18:10:46
  • Therese säger:

    Hej... Faan vad snygga skor:-) Vart har du köpt dom å kostar??? Kram

    2009-10-02 | 10:28:17
    Bloggadress: http://tessanstromback.blogg.se/

Kommentera inlägget här: