Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Ledig = Fika på stan!

Kategori: Allmänt

Jag och Jessica brukade ha denna tisdag som våran dag....mest för att vi båda är lediga och barnen är hos sin pappa så jag är HELT ledig =)
Nu var det ett bra tag sen vi träffades (kan bero på manliga hormoner!) men idag så jäklar ska vi på stan och ta en låååång fika =)

Gymet igår blev super...var helt död efter passet och var hungrig som en varg!!
Bröst och Axlar stod på schemat och jag testade riktig bänkpress för första gången ;)
Ikväll blir det rygg och mage.

Satt och kollade på träningskläder igårkväll och ska nog beställa mej ett par nya byxor!
Har jättedåligt med byxor och dessa var ju billiga =)



Men måste gå in på sportbutiken i stan idag för att testa vilken storlek jag ska ta....man får tydligen inte byta nedsatta varor :/

Nä nu ska jag göra mej iordning så jag tar mej väg!
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: