Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Jobbhelgen äntligen över!

Kategori: Allmänt

Har inte haft tid att skriva något i helgen tyvärr...har som sagt jobbat långa pass varje dag!
På lördag-kväll bjöd vi några kompisar på middag och sedan blev det film =)
Hade ätardag på lördag men jag märker att för varje helg så är jag mindre sugen på sötsaker och onyttigt!!
Sockerberoendet börjar nog ge med sej plus att det är så jäkla jobbigt att varje gång man äter för mycket kolhydrater el socker så samlar man vätska som om man vore gravid =(
Det tar mer än ett dygn innan det försvinner och det är inte värt det!!!
Så det blev nachochips i lördags kväll =)

Igår morse åkte vi till gymet och körde ben & mage, gick skitbra och hade mer energi än vanligt!!
Ikväll blir det nog rygg....

Hmm vad ska man hitta på idag då??
Jag vet att det finns massor att göra men just nu orkar jag inte ta mej upp ur soffan.

-ska hämta barnen runt 15.30
-handla mat
-städa barnens rum
-vika tvätt
-hämta ett paket på ica
-tanka bilen
-dammsuga bilen
-lägga in räkningar

Suck....man e alltid helt slut efter helgen =(
Ska ta mej i kragen snart!!!
                                                      

Kommentarer


Kommentera inlägget här: