Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Home...

Kategori: Allmänt

Okej....det gick bra på sjukhuset, det enda obehagliga var bedövningssprutan men INTE för att den gjorde ont! Det var adrenalin i medlet och shit vilken hjärtklappning jag fick av den, allt bara susade och jag försvann som i en annan värld ett tag...
Men sen tog det inte länge innan hela ingreppet var över och det gjorde inte ont =)

Nu väntar jag bara på att bedövningen ska släppa och värken ska komma....men ännu är det okej =)

Barnen äter lunch och jag har druckit min drink...
 och tagit
Trodde aldrig att jag skulle kunna svälja dessa...men med lite tjurighet så går allt ;)

Blev ett superbra pass igår på gymet!!
Biceps & Triceps, ökade med curlstången och idag har jag ONT i armarna!!!!
Vilodag Tors-Fre =)

Nu ska jag hitta på något att göra när man ändå ska va hemma!
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: