Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Godisdag!!

Kategori: Allmänt



Städade hemma på morron och sedan packade vi in barnen i bilen för en sväng på stan =)
Började med lunch på Åhlens Cafè för barnens magar kurrade =)

Dagens inhandling blev...
- Svart fleecedress åt Natalie.                                                   
- Slow protein att dricka innan man ska sova.
- Matvåg
- Mat + en stor godispåse på Ica Maxi ;) 
 
Ätardag idag så det blev Pasta som jag var sugen på!!!!
Ikväll blir det film och karra =)

















Imorgon blir det gymet på morron sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra...måste i alla fall hämta mina vinterdäck i Bensbyn så jag kan lägga på mina nya vinterdäck på dom fälgarna!
Har lovat Elin att hälsa på i helgen så vi ska kika förbi henne oxå om hon är hemma =)

Trevlig kväll! ///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: