Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

En dos självdisciplin

Kategori: Allmänt

             

Den där kladdkakan som Jessi fikade igår såg så jäkla god ut, kladdig och med riktig grädde!!
Fick nästan lust att kasta mej över kakan, springa iväg med den och trycka in mej den hahaha...
Men jag höll mej till min ProteinBar och 3 koppar kaffe =)  (Okej jag smakade faktiskt en pytte pytte liten sked av det kladdiga i mitten) Men inget jag har ångest över!!!

Tränade rygg och mage igår.....kan säga att idag blir det vilodag för jag är helt död i kroppen!!
Finns nog inte en muskel som inte är öm!!!!
Men det är bara bra...då har man ju gjort bra ifrån sej ;)
Har inte vågat väga mej nåt mer ännu och väntar nog med det tills nästa mätning =)

Fick just ett telefonsamtal från jobbet och fick höra att en av de gulligaste tjejerna där har sagt upp sej =( Fan vad tråkigt!!! Alla "oldies" försvinner och nya kommer.....inte samma gäng där som förut och det är skittråkigt!!!!!  

Jobbar till 21 idag så nu ska jag bara slöa tills jag börjar =)
Bye
///M 

Kommentarer

  • victoria säger:

    Nåå, kommer att sakna dej massor vännen!! <3

    2009-10-15 | 19:59:27

Kommentera inlägget här: