Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Zombie

Kategori: Allmänt

Men klart värt de få timmar sömn man fått inatt!
Såg ju som sagt Twilight + New Moon inatt och sista filmen slutade 02.30...gäsp!!

Men kvällens roligaste händelse var ändå att dom hade LEG_KONTROLL på bion då den var från 15år, vilket innbar att alla små fjortisar stod kvar med hakan i golvet och fick inte komma in trots bikade biljetter...nåja det var inte det roligaste, Kusin Elin som är 23år och hade såklart inte med sej sitt körkort fick INTE KOMMA IN Hahahaha.....hon nekades bio från 15 år!!!!!!!

Så det var bara hoppa in i bköra järnet bilen och köra fort som tusan hem till henne för att hämta körkortet!!
Tur att vi var ute i god tid ( typ 1h innan den började )
Har nog inte skrattat så mycket som jag gjorde åt det igår på LÄNGE!!!

Tråkigaste igår var nog att lilla Julia hade spytt hela kvällen igår...såklart när jag inte var hemma=(
Hon mår bättre nu men får va hemma från dagis.

Nu ska jag till jobbet och min pojkvän får snällt ta hand om barnen några timmar.

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: