Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Uppe sent som vanligt!

Kategori: Allmänt

Har just sett klart En shopaholics bekännelser för 2a gången =)
Min pojkvän hade inte sett den och efterson han var snäll idag och hjälpte mej hitta lådan med julpynt i förrådet....el vi ska nog säga att JAG fick klättra upp på alla kartonger och slita fram lådan som stod på hyllan längst in i förrådet!!!
Han stod beredd att ta emot mej om allt skulle rasa ;)

Blev sugen på något till filmen så till statoil åkte vi!
Kom då på att jag ville testa pepparkakor med ädelost =)



Ja det var faktiskt gott, har smakat det en gång tidigare men var lite osäker om jag gillade det el inte...men nu vet jag!

Tränade Bröst & Biceps idag på gymet, huvuddelen av passet körde vi bröst och 2 övningar biceps på slutet, har träningsvärk i ryggen sen ryggpasset och jag VET att jag kommer va död i överkroppen imorgon när jag vaknar!!
Tänkte ta mej upp 9 för en morgonprommis och vid 11 ska vi äta lunch på Olivers =)

Nu ska jag försöka ta mej i säng!!!

///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: