Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Pissväder!!

Kategori: Allmänt

Imorse var det -4 grader när jag tog min morgonprommis, klockan 12 när vi åkte mot storheden för att handla lite julsaker hade det börjar regna! Svinhalt ute, snöblask överallt och regn, regn och regn!!!!! Jag är så less på denna sthlms vinter!!
Varför bo här uppe när man inte får nån ordentlig vinter och 2mån sommar??!!

Åkte till rusta bara för att upptäcka att den vita gran jag ville köpa var slut!!!
Fick åka runt hela stan för att hitta pappstjärnor att sätta på lampfötterna i V-rummet, allt var slut men fick tag i 2st på det sista stället vi var på =)



Granen ska vi köpa på onsdag när det kommer in fler.
Hittade julgardiner på Dollarstore till barnens rum och en ljusstake till dom.

Nu har barnen kommit och vi myser på här innan dom ska gå och sova.
Är helt slut efter dagen och när som somnat blir det film och mys i soffan =)

Trevlig kväll!!
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: