Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Ligger i soffan....

Kategori: Allmänt

Kommer ligga här och vila tills jag känner mej på bättre humör och orken e tillbaka.
Är hemma från jobbet idag och imorgon....som en vägg som slog upp framför näsan på mej i tisdags, inte nån influensa, känner mej håglös, orkeslös, dåligt humör, trött, less, ingen matlust och lipar för inget....
Så nu ska jag bara vila och försöka tänka positiva tankar.

Var på stan med Jessi i tisdags, åt lunch på mat & prat...

 Kycklingsallad

Igår var jag en sväng till med Jessica W på stan, tränade och jobbade några timmar men jag kände
att jag inte alls var mej själv....USCH!!!

Nu ska jag läsa slutet på "Edward" och vila i soffan.

///M

Kommentarer

  • Victoria säger:

    Hej vännen!

    Jag tycker att det var bra av dej att du stanna hemma idag och i morgon! Det viktiga är att du mår bra och att du lyssnar på dej själv när du inte orkar nå mera. Jag hoppas verkligen att du börjar må bättre, men kom ihåg att inte känna press på varken jobb eller att du alltid måste vara den glada madde, mår man inte bra så gör man inte det! Du ska veta att du e underbar och jätte värdefull för många och för mig. Kommer sakna dej skit mycket, men jag hoppas att du känner liten lust att komma å umgås me oss på lördag, MEN gör du inte så ska du inte känna press på att du måste komma. Jag förstår och vill bara att du ska må bra! Många kramar Victoria

    2009-11-12 | 20:51:27

Kommentera inlägget här: