Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Hittade mej en ny bok!!

Kategori: Allmänt

                                            

Låg i soffan igår kväll och började läsa denna bok.
Rekommenderar den verkligen och det är så himla mycket som hon skriver som stämmer sjukt bra in på mej och mina tankar & uppfattningar!
Självkänsla är så himla viktigt och det har jag insett nu, därför har jag börjat läsa denna bok!
Att ändra mitt tankesätt och min självuppfattning kommer ta tid men jag ska göra mitt bästa för jag VILL må bättre!
Återkommer med citat från boken =)

Vid 14 idag åkte jag till gymet med Natalie trots en jävla värk i magen...den avtog medans jag tränade vilket var bra =)
Körde Biceps/Triceps och det gick kanon...trots att jag kände mej lite darrig!
Väl hemma igen kom värken i magen tillbaka....kändes som att jag skulle bli magsjuk men började aldrig må illa.....svårt att lista ut då vad det kan vara, magkatarr =(
Somnade på soffan en stund och nu har jag ätit en jäkla massa ägg och kaviar ( blev grymt sugen på det! )



Nu känns det bättre men när jag står upp gör det ont...får gå lite dubbelvikt så går det bra ;)

Väntar på att klockan ska bli 22 då vi ska se Ett Päron Till Farsa =)
Ha en trevlig söndag!
///M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: