Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Dyrt att julpynta ju!!!

Kategori: Allmänt

Kom på igår att jag ska ha en julgran i år....inte en riktig såklart men en i plast.
Inte så svårt att fixa det men när man varken har gran el pynt till den så blir det fan dyrt!!!!
Sen vet jag inte om jag ska ha en traditionell GRÖN gran el kanske en i SILVER???
 

Hmm vilka bekymmer man har!!
Första advent på söndag och jag måste även försöka spränga förrådet i hopp om att få fram min låda med julpynt!!! Överväger tom att köpa nya ljusstakar för att slippa leka bergsklättrare där inne =(
Barnen kommer på måndag och vill lixom få det gjort innan dom kommer så det blir en överraskning åt dom =)
Mysigt med jul men trist att dom inte kommer vara med mej under julen i år!!

Ska bege mej till Maxi nu för lite arbete!!!
///M

Kommentarer

  • Mikaela säger:

    Jag tycker det ska vara en grön gran! det är liksom mest rätt så =)

    Men det är ju allt runt om som oxo gör det.

    Pynta på och mys till helgen!



    HA en toppen dag!

    kram Mikaela

    2009-11-25 | 11:10:13
    Bloggadress: http://fysisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: