Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Tisdag = Ledig!!

Kategori: Allmänt

Vaknade inatt av att Jessi ringde....gummsan!!!! Hon behövde någon att prata med så det var bara att vakna ur drömmarnas värld......Det löser sej gumman oroa dej inte!!!!!!

När klockan ringde 8.30 var man lite småseg men barnens pappa ringde och surrade så då tog jag mej upp.
Tagit mina Thermospeed och nu äter jag frukost....


Smoothie gjord på : Hallon, Björnbär, Blåbär, ½ Banan, Proteinpulver & Sojadryck...lite frön ovanpå....Keso och Finncrisp till.

Igår låg jag och läste klart boken så nu kan jag äntligen börja på den andra....vilket jag oxå gjort...så fort jag vaknat haha....
På gymet idag blir det nog Rygg & Axlar...tänkte avsluta med löpning oxå.
Kommer inte hinna med någon träning i helgen så jag känner mig lite stressad.....tänkte vila från träning imorgon men ta en löptur i stan i alla fall =)

Har löst det med barnvakt i helgen när jag jobbar...el i alla fall fredag & lördag, skulle egentligen jobbat 13-21.15 på söndag men lyckades byta och jobbar istället 9.15-16...lite lättare att få barnvakt dom timmarna än om jag skulle jobbat kväll!
Deras Pappa ska ner till sthlm och se Elitloppet och jag ville inte byta jobbhelg (så krångligt), tänkte att nu får jag en "fri helg" tillgodo...han kan ta barnen nån helg när jag inte jobbar och jag kan hitta på något kul....=)

Nä nu ska jag läsa lite mer innan jag ska och träna...

//M

Kommentarer

  • Jessica N säger:

    Tack gumman!!! =) Det behövdes verkligen!!! =) Du är bäst!!Love You!!!PUSS

    2009-05-26 | 16:02:08
    Bloggadress: http://jesssiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här: