Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Tiden rullar iväg =)

Kategori: Allmänt

Ja jag tycker nyss det var mars och nu är det Maj...6v kvar till semester, fick sommarschemat idag på jobbet, ska boka båtbiljetterna till Gotland och älskade syster Emmy kommer snart hem igen =)

Var på gymet imorse....Biceps & Rygg blev det, sådär pass idag oxå...vet inte riktigt varför men jag orkade inte riktigt det jag ville idag =( Men det kan ju inte vara bra jämt!
Dessutom har jag typ sträckt mej i magmusklerna el något....kan inte alls anstränga bukmusklerna för då ilar det och gör ont som faaan!!! Märkte det igår när jag skulle göra en övning då man ligger på rygg på en bänk och sänker en hantel bakom huvudet, meningen var att jag skulle hålla benen lätt böjda i luften...men det gjorde så ont i magmusklerna så det var ingen ide =( Men det går väl över snart!!
Imorgon är det vilodag och ska även ta min "ätardag" då =) Ben & Jerry O yes hihi.....

Jasna har äntligen läst ut Twilight-boken nu och gett den åt mej så ikväll kommer jag ligga med näsan i den boken hela kvällen!!


Börjar 13.45 imorgon så jag håller tummarna på lite sol så jag kan ligga på balkongen och steka =)
Har lyckats få ihop ett lag nu på jobbet till vårruset...har tom lyckats flirta med butiksägaren att sponsra våra startavgifter =)
Skulle anmäla oss när jag var på jobbet men då var deras hemsida under arbete...så jag får fixa det imorgon när jag börjar.....

Nä ha en bra kväll...nu ska jag läsa!!!!!!!
//Madde

Kommentarer

  • Linda säger:

    Åh, ska ni fara till Gotland?! Fan va härligt! :-) Vi har också funderingar, men vi får se hur det blir. När åker ni?

    KRAM

    2009-05-14 | 22:07:07
    Bloggadress: http://linjak.blogg.se/

Kommentera inlägget här: