Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Storhandlat!!

Kategori: Allmänt

Nina kom med den briljanta iden att jag och barnen skulle sova hos henne på skurholmen eftersom hon ska vara barnvakt åt dom imorgon =)
Så jag hämtade barnen, åkte och storhandlade på Maxi......typ 4 påsar mat blev det!!

Men nu har jag mat för ett tag framöver =)
Vi hade tyvärr bara en burk Lätt Kesella kvar på jobbet...så jag fick klaga lite hehe...blir att komplettera sen då!
Packade upp maten hemma och begav oss åter mot skurholmen....fixade kycklingsallad åt oss...fan vad god den blev!!!

Ska snart lägga barnen här och väntar på besök av kompisar till Nina...blir att kolla film...Twilight hahaha
Carro hade inte sett den och den måste hon såklart se ;)

Fredag blir det jobb.....Lördag grillfest i Smedsbyn, tar med mej syrran och barnen ut och kör hem på kvällen...så det blir nyktert även denna helg =) Skööönt!!

Nä nu är ljudnivån hög här..både hundar och ungar bråkar!!!
I säng med dom =)

Bye Bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: