Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Sommaren närmar sej =)

Kategori: Allmänt

Har varit riktigt bitter idag på jobbet....bl.a för att det varit 16 grader varmt, sol och folk har kommit in i butiken i Shorts och linne!!!! Ville ju oxå....=(
Men sen har jag varit på dåligt humör och nere idag....vet inte varför men kanske för att jag varit lite trött?
Är säkert på bättre humör imorgon =)
Fick bara kika ut genom rutan på jobbet =(

Jag och Linda på Boden alive förra sommaren =)

Gick bra att jobba på Grace igår, full rulle hela kvällen precis som sist,  så tiden sprang iväg och fötterna var döda när vi åkte därifran strax före 4 imorse =)
Imorgon blir det jobb till 17 sen hem och ta en joggingtur....gud vad de ska bli skönt!!
Sedan ska jag och Jessi ut till stugan i Bensbyn, pappa ska hjälpa mej byta däck på bilen och vi ska låna bastun =)

Nu blir det Tv en stund och sen sova!!!!!!!

Höres Bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: