Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Röd dag = Jobb

Kategori: Allmänt

Japp i alla fall om man har mitt jobb, röda dagar, helger, högtider...you name it!!
Lite less är man faktiskt...får ju "bra" betalt men är det värt det???
Vad ska man göra med sitt liv.....???
Vill börja plugga och fixa en utbildning, men....hur fixar jag ekonomin då? vad ska jag plugga till??
Mycket frågor....inga svar!!!!

Klev upp 7 imorse med Julia...Natalie sov till 7.30, dom har ätit risifrutti till frukost för jag hade inget annat hemma...blev ju ingen handling igår.
Har tagit mina piller, en kopp kaffe och väntar på äggen.....
Satt med räkningarna igår kväll.....såg ut som det brukar, mer räkningar än inkomst igen!
Hoppas nu att jag får mitt lån så det blir någon ordning...får hålla mej till tåls tills nästa månad....suck!!

Money Money Money......vart är ni??????

Ska lämna barnen hos Nina strax efter 10 sen jobba till 15.

Ha en bra dag!
Bye Bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: