Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Mätt!!!!

Kategori: Allmänt


Tur man fick besök så disken blev fixad ;)
När Nina kom från jobbet åt vi tacogratäng med grönsaker och tortillachips!! Fan vad mätt jag blev!!

Sen fick jag värsta rycket och fortsatte tapetsera i sovrummet så nu har jag fått upp 5 våder varav 2 på fondväggen =)

Smart mamma som man är så hade jag skruvat bort höljet till kontakten på ena väggen där jag skulle tapetsera...inte nåt man ska göra när man har små barn!!!! Julia var där med fingret och fick en stöt =( Huvva vad hjärtat hoppade till på en....men det gick bra och hon blev nog mest rädd...lillgumman!!! =(

Nu är vi bänkade i soffan...Satte Ida till att läsa för barnen så nu sover dom och vi ska kolla hockey innan filmen...Sverige-Canada...nu jävlar ;)
Elin & Nina

Trevlig kväll!
Bye  Bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: