Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Inpuls yes please =)

Kategori: Allmänt

Hämtade barnen efter jobbet och åkte till mina föräldrar...tanken var att jag och Nina skulle åka och träna tillsammans på Inpuls men vi lyckades inte fixa någon barnvakt så Nina erbjöd sej så jag fick åka =) TACK!!
Lite pirrigt att åka till ett nytt gym helt själv....men jag blev tjurig och ville träna!!!
Värmde upp på löpbandet i 10min och körde sedan ett axelpass....lite jobbig med ett nytt ställe då det inte finns samma grejer man är van vid, men det blev ett bra pass ändå!!!
Avslutade med 3km löpning som tog 16min =)

Lite mer hantlar och mycket större rum!! Nöjd efter passet =)

Tanken var sedan att jag och barnen skulle handla på jobbet....men min ena hjärnhalva har jag fan tappat nånstans!!!
Kom på att jag glömt mitt VISA kort i skåpet på jobbet....men det hade ju bara varit att gå upp och hämta det när vi kom dit...om inte jag hade glömt min väska hos Nina med jobbnycklarna i så jag kommer inte in i skåpet!
Hade lovat barnen glass och dom blev inte lyckliga när jag sa att vi inte kunde handla idag....fick lov att stanna på Statoil och köpa 2 glassar med det andra kortet....skit oxå!!
Nöjda barn =)

Söta Natalie har fått dille på poliser....frågar jämt om jag kör för fort och om polisen kommer i så fall, vad gör dom om dom stannar mej, åker man i fängelse, finns det snälla poliser m.m......ett himla tjat haha
På väg hem idag sa hon att hon ville faktiskt bli polis när hon blir stor...en tjejpolis och även om jag körde för fort skulle hon inte stoppa mej i fängelse hahahaha......börjar fan fundera om jag kör för fort?! Men jag tror inte det =)

Nä nu ska jag stoppa dom i säng...jobb imorgon 11-15...Nina ska va barnvakt =)

//M

Kommentarer

  • elin säger:

    fan vilken söt bild på ungarna!! jag dööör :D

    2009-05-21 | 15:59:44
  • Vickan säger:

    Fyyy så söta de är :) underbar bild :)

    2009-05-27 | 22:56:20

Kommentera inlägget här: