Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Hemma igen...skönt!!

Kategori: Allmänt

Full dag!!
Vaknade 6.00 imorse...behövde inte kliva upp men kunde inte somna om...barnen sov så jag fixade mitt kaffe och satt vi datorn tills dom vaknade...mysigt att vara uppe när dom vaknade =)
Gick in på www.sportkost.nu igen och hittade detta som jag beställde =)

HMBolon NX är bland det kraftigaste antikatabola tillskotten på marknaden idag och tillsammans med fettförbrännande tillskott som Termospeed Extreme får du en dubbelverkande stack som ger 

· Mer muskelmassa,

· Bättre pump,

· Hårdare mer definierad muskulatur

· Mindre kroppsfett

· Högre nivåer av uppbyggande hormoner


Kommer i slutet av veckan så då ska jag köra igång med dom =)

Var tvungen att stanna och tanka på väg hem från Smedsbyn...fy fan vad dyrt det är!!! Å ändå tankar jag på billigaste stället....full tank...över sexhundra spänn!!
Nä nu ska jag vila maten och sen kasta i säng barnen så dom orkar upp imorgon =)

//M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: