Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Grillparty =)

Kategori: Allmänt

Såklart regnade det hur mycket som helst igår och jag satt med barnen hos Tess för att vänta ut det!
Närmare 18 hade det slutat och vi åkte mot Tomas...dom hade satt upp partytält hos grannen (Marie) och hade en hel gris på grillning =) När den äntligen var klar fick vi mat....höll nog på att svälta ihjäl tror jag!!!!

Barnen  roade sej på Maries studsmatta hela kvällen, åt chips och drack cola hihi....

Dåliga mobilbilder var det enda jag lyckades fixa men bättre än inget i alla fall!!
Var säkert närmare 40pers där så det var tur att vi var utomhus =)
Björn och Dennis i nån skum brottningsmatch...=)

Julia på Maries axlar.....sötunge!
Dom höll igång till 21.30 då vi åkte mot stan igen....stannade på Kvantum och handlade lite chirre och dip, sen åkte vi till Skurholmen och sov där =)
Fick vara chaffis åt Jimmy sen som ville hem till Smedsbyn...så det var bara att hoppa i bilen vi ett och plocka upp honom....

Har sovit till 9 idag och ska snart äta frukost...Emil ska få vara barnvakt sen så jag och Nina får åka och träna =)

Bye Bye
////M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: