Madeleine

*En stor dos av mitt största intresse*

Godmorgon!

Kategori: Allmänt

Såklart när man ska ta sovmorgon vaknar man 8....men jag tvingade mej själv att somna om till 9.30 =)
Mulet när jag vaknade men nu börjar det se bättre ut!!
Tagit min Thermo Speed och ska dricka kaffe strax.....tänkte även äta smörgås till frukost!!!! Det var väl 2 mån sen jag åt en haha....Men har bestämt att har jag ätardag ska jag fan äta vad jag vill redan från morron =)

Så ser min morgon ut just nu...

Ha en bra dag
Bye

Kommentarer

  • Linda säger:

    Gud så härligt!! :-)

    Dennis är ledig i Augusti. Hade ju varit kul att fara ner till medeltidsveckan, men alla boenden är ju dubbelt så dyra då. =/ Så vi får se hur vi gör. :-) (om vi alls far nånting i sommar.)

    Gissar på att tjejerna är överlyckliga? :-)

    Kram

    2009-05-15 | 10:08:58
    Bloggadress: http://linjak.blogg.se/

Kommentera inlägget här: